معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به عملیات تروریستی نیس در فرانسه با محکوم کردن این جنایت گفت: وقت آن است که دولت فرانسه سیاست تروریست خوب و بد را به تاریخ بسپارد.

ابوطالبی: وقت آن است که فرانسه سیاست تروریست خوب و بد را به تاریخ بسپارد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر حمید ابوطالبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اكنون ترور ابزار پيشرفته خود را به كناري نهاده وبه ساده ترين روش ها دست به جنايت وكشتارمي زند؛ مبارزه با اين دگرديسي فقط يكپارچگي جهاني رامي طلبد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه باید در این جنايت تروريستي درنیس شریک غم مردم فرانسه وهمراه درد و رنج آنان بود نوشت: اما ترور،شرق وغرب،خاورميانه واروپا، پاكستان و افغانستان و تركيه ، سوريه ، يمن و عراق نمي شناسد؛نمي توان برخي رامحكوم كرد و برخی دیگر را حمایت و تشویق. 
ابوطالبی نوشته است جهان که دغدغه مبارزه با ترور را دارد، بايداين چندگانگي را به مخالفت مطلق باترور تبديل كند؛ بدون اقدامي جهاني و يكپارچه نمي توان بر ترورغلبه كرد. 
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در ادامه افزود: دولت فرانسه نیزباید درجهت احترام به آرمانهای ملت آزاداندیش خود یعنی(.L. E. F) ومبارزه قاطع با ترور،سياست تروريست خوب وبد رابه تاريخ بسپارد. 
ابوطالبی در پایان توصیه کرده است که به جای ترویج شعار "je suis Nice"( من نیس هستم) جهانيان باید نمادمطلق"je suis contre le terrorisme" ( من ضد تروریسم هستم) را برسينه بياويزند و همه باور کنند که مقابله باترور بايد با همه انواع واشكال آن باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.